Звіт ЦНАПу за 2021 рік
Одним із вагомих факторів, які визначають рівень забезпечення державою належних умов життя своїх громадян, є якість надання адміністративних послуг.
Центр надання адміністративних послуг (ЦНАП) — це місце, куди ми приходимо, щоб отримати послуги органів влади та місцевого самоврядування. Саме у ЦНАП надається більшість послуг, які супроводжують людину від народження і до смерті.
З народженням дитини виникає потреба відвідати ЦНАП для отримання навіть не однієї, а одразу кількох адміністративних послуг: треба зареєструвати народження нового члена суспільства, його місце проживання, отримати належні та передбачені законодавством допомоги від держави.
Залежно від обставин, потреби у зверненні до ЦНАП виникатимуть і в майбутньому — як для батьків, так і для малюка.
Доступними стали також нові адміністративні послуги, які раніше можна було отримати лише в райцентрі. Серед таких послуг є послуги соціального характеру (довідки на харчування; установлення статусу, видача та продовження посвідчень батькам багатодітної сім'ї та дитини з багатодітної сім'ї та ін.); земельні послуги; пенсійні послуги; вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні 25-, 45-річного віку, тощо.
Слідуючи принципу наближення надавачів послуг до потенційних заявників, створення комфортних умов для відвідувачів, організовано роботу адміністратора віддаленого робочого місця в селі Добротів.
Активно використовується для комісійного розгляду питань сучасно оснащена кімната для нарад і презентацій, яка користується популярністю і серед громадських організацій.
Зручно і комфортно молодим батькам, які звертаються до ЦНАП для їхніх дітей є ігровий куточок.
Відвідувачі мають можливість скористатись безкоштовним WI-FI. Для людей з інвалідністю у Центрі відведено спеціально укомплектована вбиральня та пандус.
У приміщенні Центру надання адміністративних послуг, відповідно до договору про співпрацю, 1-й та 3-й четвер місяця з 10:00 до 13:00 проводиться прийом громадян уповноваженою особою Надвірнянської районної філії Івано-Франківського обласного Центру зайнятості.
Головний спеціаліст Надвірнянського відділу обслуговування громадян головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області здійснює прийом громадян кожен 2-й четвер місяця з 10:00 до 13:00. На жаль, через карантинні обмеження, спеціалісти не завжди могли надавати консультації мешканцям громади.
Центром надання адміністративних послуг Ланчинської селищної ради надаються 136 адміністративні послуги. На кожну послугу розроблені і затверджені інформаційні та технологічні картки, які оприлюднені на офіційному сайті Ланчинської селищної ради в мережі Інтернет.
В період з початку січня по кінець грудня 2021 року відділом ЦНАП надано 3255 адміністративних послуг, а консультацій надано 2745.
Реєстрація місця проживання – 508, з них:
реєстрація місця проживання новонароджених дітей – 51.
Зняття з реєстрації місця проживання – 20.
Оформлено довідок про реєстрацію місця проживання – 320.
Оформлено довідок про зняття реєстрації – 12.
Зареєстровано по посвідці на постійне проживання в Україні -1.
Звернення із заявою на постійне місце проживання за кордон - 1.
Вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні 25-45-річного віку – 38.
Кількість послуг, наданих через центр: комплексна послуга «єМалятко» - 15.
Послуги соціального характеру – 1293, з них:
державні соціальні допомоги –617;
пільги – 38;
субсидії –638.
Довідки на харчування – 53.
Встановлення статусу, видача та продовження посвідчень батькам багатодітної сім'ї та дитини з багатодітної сім'ї – 32.
Видача посвідчення особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю – 3.
Грошова компенсація вартості одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка» - 52.
Послуги Держгеокадастру – 70, з них:
витяги з ДЗК – 24;
державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру – 7;
надання довідки про наявність у Державному земельному кадастрі відомостей про одержання у власність земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації за певним видом її цільового призначення (використання) – 12;
нормативно-грошова оцінка – 27.
Було видано довідок різного характеру -1026.
Постійно надаються консультації по всіх адміністративних послугах.
Відділом ЦНАП щомісячно подаються відомості про періодичне поновлення персональних даних до Відділу ведення Державного реєстру виборців апарату Надвірнянської РДА та Головне управління статистики Івано-Франківської області.
Центр надання адміністративних послуг Ланчинської селищної ради підключений до порталу «Дія», системи онлайн моніторингу якості надання адміністративних послуг.
Завдяки такому моніторингу є можливим оптимізація надання адміністративних послуг, зменшення переліку документів для отримання послуг, скасування дублюючих чи неактуальних послуг, а також прийняття зважених рішень органами влади щодо покращення надання послуг громадянам.
Нагадуємо, що свої відгуки відвідувачі ЦНАПів можуть залишити, відсканувавши QR-постер або на платформі Дія.Центрів у розділі «Мапа Центрів».
Працівники ЦНАП постійно оновлюють інформацію та інформаційно-консультаційні матеріали щодо процесів отримання адміністративних послуг на сторінках:
https://www.facebook.com/Lanchyn.tsnap та https://www.facebook.com/cnap.otg.3