ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ

діловода

відділу документообігу, кадрової, інформаційної

та загально – організаційної роботи

Ланчинської селищної ради

 

1. Загальні положення

 

1.1. Посадова інструкція визначає функціональні обов’язки, права та відповідальність діловода.

1.2. Професія діловода належить до технічних службовців.

1.3. Мета роботи діловода — організовувати діловодство в селищній раді, обліковувати й упорядковувати документи і кореспонденцію, надсилати й отримувати документацію.

1.4. Діловода призначає на посаду та звільняє з неї розпорядженням селищний голова.

1.5. Діловод безпосередньо підпорядковується селищному голові, начальнику відділу документообігу, кадрової, інформаційної та загально – організаційної роботи.

1.6. У роботі керується законодавством України щодо ведення діловодства на підприємстві (зокрема, Правилами організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затвердженими наказом Мін’юсту від 18.06.2015 № 1000/5, та Порядком роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання, затвердженим наказом Мін’юсту від 11.11.2014 № 1886/5), правилами внутрішнього трудового розпорядку, інструкцією з діловодства підприємства, іншими локальними нормативними актами, а також цією посадовою інструкцією.

1.7. У разі відсутності діловода на робочому місці через хворобу, відпустку тощо його обов’язки виконує інший працівник у порядку, передбаченому законодавством.

 

2. Завдання та обов’язки

 

2.1. Приймає, реєструє кореспонденцію і надсилає її до структурних підрозділів підприємства.

2.2. Передає документи на виконання, оформлює реєстраційні картки або створює банк даних відповідно до резолюцій керівників підприємства.

2.3. Веде картотеку обліку проходження документальних матеріалів, контролює їх виконання, видає необхідні довідки щодо зареєстрованих документів.

2.4. Відсилає документацію адресатам.

2.5. Обліковує отриману і відіслану кореспонденцію.

2.6. Систематизує і зберігає документи поточного архіву.

2.7. Створює довідковий апарат до документів.

2.8. Готує і здає до архіву підприємства документальні матеріали, закінчені діловодством, і реєстраційну картотеку або комп’ютерні банки даних.

2.9. Складає описи справ, що передають в архів для зберігання.

2.10. Забезпечує зберігання службової документації.

 

3. Права

 

Має право:

3.1. Ознайомлюватися з проєктними рішеннями керівництва щодо його діяльності.

3.2. Пропонувати керівництву рішення щодо вдосконалення роботи, передбаченої посадовими обов’язками.

3.3. У межах компетенції повідомляти керівництву про недоліки, виявлені під час виконання посадових обов’язків, пропонувати способи їх розв’язання.

3.4. Вимагати від керівництва сприяти в реалізації посадових обов’язків і прав.

3.5. Запитувати в установленому порядку від усіх структурних підрозділів підприємства інформацію, потрібну для виконання посадових обов’язків.

3.6. Підписувати або візувати документи в межах компетенції.

 

4. Відповідальність

 

Несе відповідальність за:

4.1. Неналежне виконання або невиконання посадових обов’язків.

4.2. Розголошення інформації з документів із грифом «Для службового користування» та розголошення персональних даних, які довірено або які стали відомі у зв’язку з виконанням обов’язків за посадою.

4.3. Порушення, вчинені під час виконання посадових обов’язків, у межах законодавства України.

4.4. Недотримання правил і норм зберігання документів, охорони праці, протипожежного захисту та виробничої санітарії.

 

5. Повинен знати

 

5.1. Вимоги законодавства України, нормативно-правових актів, положень та інструкцій щодо ведення діловодства та оформлення документів на підприємстві.

5.2. Основи законодавства про захист персональних даних.

5.3. Стандарти системи організаційно-розпорядчої документації.

5.4. Правила архівного зберігання документів.

5.5. Порядок контролю за проходженням службових документів і матеріалів.

5.6. Структуру підприємства і його підрозділів.

5.7. Правила внутрішнього трудового розпорядку підприємства.

5.8. Основи роботи з персональним комп’ютером та іншою організаційною технікою.

5.9. Правила застосування сучасних технічних засобів оброблення інформації, комунікації та зв’язку, обчислювальної техніки.

5.10. Правила і норми охорони праці, техніки безпеки та протипожежного захисту.

 

6. Кваліфікаційні вимоги

 

6.1. Повна загальна середня освіта і професійно-технічна освіта або повна загальна середня освіта і професійна підготовка на виробництві.

6.2. Без вимог до стажу роботи.

 

7. Взаємовідносини (зв’язки) за посадою

 

Для виконання обов’язків та реалізації прав діловод взаємодіє:

•  з усіма структурними підрозділами підприємства з метою отримання від них необхідної інформації та даних, які потрібні для ефективної організації діловодства на підприємстві.

•  з архівною службою підприємства;

•  з адресатами й адресантами внутрішньої та зовнішньої кореспонденції;

•  із представниками архівних служб.

 

 

_________________________________________________ ______________ _________________________________

     Назва посади особи,яка розробила посадову інструкцію                   підпис                               прізвище, ініціали

 

 

      З посадовою інструкцією ознайомилась _____________   _________________   ________________________________________

                                                                               дата                      підпис                               прізвище, ініціали