Фото без опису

З червня 2021 р. на Порталі електронних послуг Пенсійного фонду доступна електронна трудова книжка, яка щодня доводить свою актуальність та зручність.

Які переваги електронної трудової книжки?

Працівник може в будь-який момент за власним бажанням та без відвідування пенсійних органів дізнатися страховий стаж за декілька хвилин.

Нівелюється ризик втрати/пошкодження паперової трудової книжки.

Зникає проблематика отримання від роботодавця трудової книжки після звільнення (мова йде про випадки, коли роботодавець з тих чи інших причин не бажає видавати трудову книжку після звільнення) тощо.

Як отримати витяг із електронної трудової книжки?

Увійдіть до особистого кабінету на сайті Пенсійного фонду👉 https://portal.pfu.gov.ua за допомогою:

1.електронно-цифрового підпису (способи його отримання різноманітні, наприклад, через податкову службу, АТ КБ «Приватбанк» та інші банки) або

2.авторизації через Дія. Підпис у мобільному застосунку Дія, або

3. інтегрованої системи електронної ідентифікації (ID.GOV.UA).

Зайшовши в особистий кабінет, натисніть на «Електронна трудова книжка» (знаходиться зліва) та ознайомтеся із наявною інформацією. Для того, щоб отримати Витяг з ЕТК у Розділі «Комунікація з ПФУ» оберіть «Запит на отримання електронного документу».

Перевірте правильність інформації про Вас (ПІБ, податковий номер), оберіть тип звернення (окрім того, сервіс дозволяє отримати багато інших документів, наприклад, довідку ОК-7, дані про нараховану зарплату), надайте згоду на обробку персональних даних та зазначте свій мобільний телефон.

Після перевірки та заповнення необхідної інформації натискайте кнопку «Відправити до ПФУ».

Результат обробки звернення можна переглянути у розділі «Мої звернення» (зазвичай через 1-2 хвилини). За потреби Витяг можна завантажити у форматі PDF.

Зверніть увагу! В електронній трудовій книжці наразі є дані за основним місцем роботи, починаючи з 2004 року.

Тому якщо Ваша трудова діяльність почалася раніше, Ви можете доповнити інформацію особисто. Для цього потрібно:

  1. Зайти в розділ «Комунікації з ПФУ» й обрати пункт «Відомості про трудову діяльність».
  2. Заповнити форму звернення.
  3. Завантажити скан-копії паперової трудової книжки та створити електронний запис.

Важливо! Сканування потрібно здійснювати в кольоровому форматі. Скануванню підлягають всі заповнені сторінки розділів:

  1. «Відомості про роботу»;
  2.  «Відомості про нагородження»;
  3. «Відомості про заохочення»;
  4. вкладиші оригіналу трудової книжки.

 

Надати згоду на обробку персональних даних, після чого натиснути «Підписати та відправити в ПФУ».

Результат послуги можна буде побачити у розділі «Мої звернення».

 

 

Сектор Надвірнянське бюро правової допомоги

відділу безоплатної правової допомоги

Івано-Франківського місцевого центру

з надання БВПД