Спеціалістами Держпродспоживслужби проведено навчання з питань прийняття повідомлень про небезпечну нехарчову продукцію через ЦНАПи
ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ
В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
вул Берегова, 24, м. Івано-Франківськ, 76019, код ЄДРПОУ 40309088 тел. 51-13-89, факс 51-13-92, |
19.09.2018 р.
Відповідальним за роботу офіційних
веб-сайтів райдержадміністрацій
Головам територіальних громад
Івано-Франківської області
З метою інформування громадськості та доведення до широкого загалу (в т.ч. шляхом публікації на офіційних веб-сайтах райдержадміністрацій та територіальних громад), подаємо наступну актуальну інформацію.
Спеціалістами Держпродспоживслужби проведено навчання з питань
прийняття повідомлень про небезпечну нехарчову продукцію через ЦНАПи
18 вересня 2018 року спеціалісти відділу ринкового нагляду управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області провели навчальне заняття на тему «Нормативно-правове забезпечення та особливості прийняття повідомлень (скарг) про небезпечну нехарчову продукцію через ЦНАП» для керівників та фахівців районних, міських рад, рад ОТГ та центрів надання адміністративних послуг.
Захід відбувся в рамках освітньої програми тематичного короткострокового семінару «Надання адміністративних послуг» на базі Івано-Франківського обласного центру перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій.
Передумовою проведення навчання стала необхідність удосконалення механізму та спрощення процедури звернення споживачів (користувачів) щодо захисту права на безпечність продукції, що передбачає реалізація статті 7 Закону України «Про загальну безпечність нехарчової продукції» та Концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів (розпорядження Кабінету Міністрів України від 29.03.2017 р. № 217).
Адже, серед іншого, важливими завданнями Концепції є забезпечення ефективної взаємодії державних органів, органів місцевого самоврядування, громадських об’єднань споживачів, представників бізнесу у сфері здійснення захисту прав споживачів, прозорості зворотного зв’язку між споживачами та всіма органами виконавчої влади щодо звернень і скарг споживачів, компенсації шкоди, завданої споживачам у разі порушення їх прав; підвищення ефективності системи захисту споживачів від небезпечної продукції, що може заподіяти шкоду життю, здоров’ю, майну споживачів, навколишньому природному середовищу тощо.
В ході роботи учасників навчання було ознайомлено із повноваженнями і особливостями роботи відділу ринкового нагляду та консультаційних центрів, що діють на базі районних (міських) управлінь (відділів) Головного управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області, порядком прийняття звернень від споживачів (користувачів) щодо захисту права на безпечність продукції, вимогами до їх оформлення та термінів виконання ( в т.ч. надано зразки подібних звернень), обговорено проблемні питання та шляхи їх вирішення, а також окреслено основні напрямки співпраці.