Фото без опису

Управління фінансів інформує

У період із 1 лютого 2025 року по 28 лютого 2025 року працівниками Управлінням фінансів Ланчинської селищної ради проведено такі заходи та роботу:

- Опрацьовано додатки, розшифровки пояснювальної записки до річного звіту бюджету громади за 2024 рік, та подано департаменту фінансів облдержадміністрації та Міністерству фінансів України.

- Опрацьовано додатки за Мережею, штатами й контингентами установ, що фінансуються з бюджету громади та передано до Міністерству фінансів України через програмне забезпечення АІС «LOGIKA».:

- Отримано результат перевiрки рiшення Департаменту фінансів ОДА про бюджети територіальних громад та районних бюджетів на 2025 pік в частинi дотримання нормативно-правових актів, що регулюють бюджетнi вiдносини пiд час складання та затвердження місцевих бюджетів. Згідно отриманого висновку недоліків та порушень при складанні та затвердженні бюджету Ланчинської селищної територіальної громади на 2024 рік не виявлено.

- Керівник Управління фінансів взяла участь у засіданнях постійної комісії з питань планування, бюджету,  Ланчинської селищної ради ради.

- Проведена підготовча робота до засідання чергової сесії Ланчинської селищної  ради. Здійснено ретельний аналіз листів-запитів від головних розпорядників бюджетних коштів. Особлива увага приділялася для подальшого забезпечення фінансовими ресурсами для безперебійного та ефективного функціонування бюджетних установ громади. Цей процес є ключовим для стабільної роботи всіх закладів, що отримують фінансування з місцевого бюджету.

Працівники  Управління фінансів ідготували проєекти рішень та взяли участь у тридцять восьмій сесії Ланчинської селищної  ради. На сесії розглянуто питання:

1.Про виконання бюджету Ланчинської селищної територіальної громади за 2024 рік.

2.Про внесення змін до бюджету Ланчинської селищної територіальної громади на 2025 рік.

Здійснювався щоденний аналіз стану розрахунків з бюджетом основними бюджетоутворюючими підприємствами-платниками по податку на доходи фізичних осіб, платі за землю, податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки та акцизному податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів;

- Складання та подання до управління Державної казначейської служби Надвірнянського району розпоряджень щодо виділення коштів загального і спеціального фонду бюджету та фінансування видатків бюджету громади згідно поданих заявок головних розпорядників коштів та даних розпоряджень;

Працівниками взято участь у навчанні:  

-«Електронне декларування як форма фінансового контролю в системі забезпечення фінансової доброчесності публічних службовців».

- «Запобігання корупції та забезпечення доброчесності у сфері публічного управління».

- «Організація роботи з документами та контролю за їх виконанням».

                Дякуємо нашим незламним Захисникам за можливість працювати.