ПРЕДСТАВНИКІВ ПРИКАРПАСЬКИХ ОТГ НАВЧАЮТЬ РОЗРОБЛЯТИ КОМУНІКАЦІЙНІ СТРАТЕГІЇ
Розроблення комунікаційної стратегії сприятиме залученню пересічних жителів громад до прийняття важливих управлінських рішень. Основна мета цього документу полягає в тому, щоб максимально підвищити рівень довіри громадян до органів публічного управління рад ОТГ. На цьому наголосив юрисконсульт ІФ ЦРМС Михайло Івашків, відкриваючи спеціалізований семінар, який провели для представників територіальних громад області, інформують у прес-службі Агенції розвитку ОТГ Прикарпаття.
За його словами, розвиток стратегічних комунікацій нині посідає чи не найважливіше місце у діяльності ОТГ. «Завдяки сучасним інформаційних технологіям виконавчі комітети рад ОТГ нині можуть здійснювати ефективну комунікацію із жителями громади, засобами масової інформації, стейкхолдерами тощо. Сучасні комунікаційні процеси мають на меті побудувати максимальну відкритість та прозорість органів публічного управління», - Михайло Івашків ????.
Радник з питань комунікації ІФ ЦРМС Наталія Вінничук розповіла присутнім про порядок розробки стратегічного документа. Зокрема, у цьому контексті йшлось про основні стандарти та методи здійснення комунікацій, цифрову стратегію, план антикризових комунікацій тощо.
Особливу увагу було здійснено також особливостям роботи у соціальних медіа. На переконання співрозмовників, робота у соціальних мережах є ефективним комунікаційним майданчиком із високим рівнем зворотного зв’язку.
З-поімж іншого, співрозмовники розглянули й особливості роботи із офіційними веб-сайтами ОТГ. Наталія Вінничук розповіла про основні вимоги до технічної інфраструктури веб-представництва, а також порядок публікації інформаційного контенту, розміщення котрого передбачено чинним законодавством.
Окрім того, на заході було презентовано й кращі комунікаційні практики у прикарпатських об’єднаних територіальних громадах. Так, прес-секретар виконавчого комітету Брошнів-Осадської ОТГ Марія Шепіда представила успішний досвід роботи у цьому напрямі на прикладі своєї громади . Вона розповіла про особливості підготовки інформаційних продуктів, роботи з офіційним веб-ресурсом, а також поділилась своїм досвідом ефективної діяльності у соціальній мережі Facebbok. Успішні практики зі здійснення стратегічних комунікацій представила також і представник Спаської ОТГ Лілія Дубровна.