Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: «Бензин А-95 скретч-картки/талони, дизельне паливо скретч-картки/талони». Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний з
Обґрунтування
технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: «Бензин А-95 скретч-картки/талони, дизельне паливо скретч-картки/талони». Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - ДК 021:2015: 09130000-9 «Нафта і дистиляти» або еквівалент
Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, його категорія: Ланчинська селищна рада Надвірнянського району Івано-Франківської області. Україна, 78455 Івано-Франківська область, Надвірнянський район, смт.Ланчин, вул.Шкільна, 3. Код за
ЄДРПОУ – 04354545.
1. Назва предмета закупівлі: «Бензин А-95 скретч-картки/талони, дизельне паливо скретч-картки/талони». Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - ДК 021:2015: 09130000-9 «Нафта і дистиляти» або еквівалент
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Обґрунтування необхідності закупівлі даного товару – замовник здійснює закупівлю даного виду товару, оскільки він за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідає вимогам та потребам замовника.
Для виконання зазначених завдань/функцій Замовник повинен, зокрема, забезпечити себе необхідними паливно-мастильними матеріалами з метою здійснення транспортування персоналу для виконання працівниками їхніх трудових функцій, а також відповідних матеріалів та обладнання, що можуть знадобитися у процесі виконання таких функцій.
Обґрунтування обсягів закупівлі. Обсяги визначено відповідно до очікуваної потреби до кінця 2024 року, обрахованої Замовником на основі фактичної потреби у використанню паливно-мастильних матеріалів та обсягу фінансування.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі. Якісні характеристики визначено відповідно до особливостей транспортних засобів, що обліковуються на балансі Замовника, та з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі.
Технічні вимоги
АЗС учасника повинна знаходитись у межах 25 км від селища Ланчин Надвірнянського району Івано-Франківської області. Відпуск пального на АЗС учасника здійснюється за талонами. Термін дії талонів має бути не менше шести місяців з моменту отримання талонів замовником.
Якість дизельного палива повинна відповідати діючим стандартам, зокрема, ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови», цетанове число мін. значення: 51, вміст сірки: 10мг/кг, спосіб реалізації: талон.
Кількість: 2000 літр
Якість бензину А-95 повинна відповідати діючим стандартам, зокрема, ДСТУ 7687:2015, октанове число мін. значення: 95, вміст сірки: 10мг/кг, спосіб реалізації: талон.
Кількість: 2290 літр
Мета використання товару: для задоволення потреб Замовника.
Місце поставки талонів: вул. Шкільна,3, смт. Ланчин, Надвірнянський район, Івано-Франківської області, АЗС Постачальника чи його партнерів.
3. Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-01-19-010178-a
4.Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
Закупівля товару за предметом: «Бензин А-95 скретч-картки/талони, дизельне паливо скретч-картки/талони». Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - ДК 021:2015: 09130000-9 «Нафта і дистиляти» або еквівалент, здійснюється за рахунок місцевого бюджету (рішення сесії 1046-28/2023 від 19.12.2023 р. «Про бюджет Ланчинської селищної територіальної громади на 2024 р.»)
5. Очікувана вартість предмета закупівлі: 219 982,5 грн. з ПДВ.
6. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі дизельного палива, розраховувалась на підставі даних сайту Міністерства фінансів України (https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/) на якому публікується інформація про ціни на пальне провідних операторів ринку по Івано-Франківській області станом на 18.01.2024 р.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Очікувану вартість предмета закупівлі визначено методом множення планового обсягу дизельного палива на середню вартість 1-ї літри пального у Івано-Франківській області встановленого 18.01.2024 р.
Відповідно:
(V × Цтар) = ОВрег
де:
ОВрег— очікувана вартість закупівлі товарів/послуг, щодо яких проводиться державне регулювання цін і тарифів;
V — кількість (обсяг) товару/послуги, що закуповується;
Цтар — ціна (тариф) за одиницю товару/послуги, затверджена відповідним нормативно-правовим актом.
Очікувані обсяги використання дизельне паливо – 2000 літрів.
1) Загальна вартість Дизельного палива розраховувалась за математичною формулою наведеною нижче:
Середня вартість 1-го літру Дизельного палива у Івано-Франківській області – ціни провідних операторів ринку (51,31 грн з ПДВ) множимо на необхідний обсяг 2000 літрів отримуємо вартість 102620,0 (сто дві тисячі шістсот двадцять гривень 00 коп.) з ПДВ.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі Бензин А-95, розраховувалась на підставі даних сайту Міністерства фінансів України (https://index.minfin.com.ua/ua/markets/fuel/) на якому публікується інформація про середню ціну на пальне провідних операторів ринку по Івано-Франківській області станом на 18.01.2024 р.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Очікувану вартість предмета закупівлі визначено методом множення планового обсягу бензину А-95 на середню вартість 1-ї літри пального у Івано-Франківській області встановленого 18.01.2024 р. р.
Відповідно:
(V × Цтар) = ОВрег
де:
ОВрег— очікувана вартість закупівлі товарів/послуг, щодо яких проводиться державне регулювання цін і тарифів;
V — кількість (обсяг) товару/послуги, що закуповується;
Цтар — ціна (тариф) за одиницю товару/послуги, затверджена відповідним нормативно-правовим актом.
Очікувані обсяги використання бензину А-95 – 2290 літрів.
1) Загальна вартість бензину А-95 розраховувалась за математичною формулою наведеною нижче:
Середня вартість 1-го літру бензину А-95 у Івано-Франківській області (51,25 грн. з ПДВ) множимо на необхідний обсяг 2290 літрів отримуємо вартість 117362,5 (сто сімнадцять тисяч триста шістдесят дві гривні 50 коп.) з ПДВ.
Уповноважена особа Людмила БІЛОУС