Робота щодо розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті Ланчинської селищної ради (далі – селищній раді) проводилась відповідно до Закону України  «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», відповідних рішень виконавчого комітету селищної  ради, розпоряджень селищного голови.

Селищна рада забезпечує доступ громадян до інформації, якою володіє шляхом систематичного та оперативного її оприлюднення  (крім тієї, розповсюдження якої обмежено законодавством України), а саме:  на офіційному сайті сільської ради та сторінці сільської ради Facebook.

 На офіційному сайті Ланчинська громада для інформування населення селищної ради розміщені: Закон України «Про звернення громадян»; графіки прийому громадян керівництвом селищної ради ; порядок подання  заяв, скарг, запитів письмово на адресу селищної ради  та/або електронною поштою.

Керівництвом селищної ради першочергово розглядаються звернення, які надійшли від ветеранів війни і праці, багатодітних сімей, сімей, в яких виховуються діти-сироти та діти, які позбавлені батьківського піклування.

Дні особистого прийому громадян керівництвом селищної ради на 2019 рік, оприлюднено на офіційному сайті Ланчинська громада та сторінці селищної ради Facebook.

Протягом звітного періоду до Ланчинської селищної ради надійшло 2621  звернень, з них:

    • 1040 звернень громадян для призначення житлових субсидій.

Відділ проводить прийом житлових субсидій та кожного вівторка, четверга передає пакет документів в Надвірнянське управління соціального захисту населення, для призначення житлових субсидій, та доводить до відома жителів селища про результат призначення житлових субсидій. Паперові повідомлення про призначення субсидії при поступленні в селищну раду доставляють людям Ланчинською укрпоштою.

    • 741 звернень громадян для призначення різних видів соціальних послуг, з них:
  1. допомога у зв’язку з вагітністю та пологами;
  2.  одноразова допомога при народженні дитини;  
  3. допомога на дітей, які перебувають під опікою чи піклуванням; 
  4. допомога на дітей одиноким матерям;
  5.  тимчасова державна допомога дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме;
  6. державна соціальна допомога на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування;
  7. державна соціальна допомога інвалідам з дитинства та дітям інвалідам, а також надбавка на догляд;
  8.  щомісячна грошова допомога малозабезпеченій особі, яка проживає разом з інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу;
  9.  державна соціальна допомога малозабезпеченим сім’ям;
  10. державна соціальна допомога особам, які не мають права на пенсію та інвалідам.
  11. допомога на дітей, які виховуються в багатодітних сім’ях
  • 840 письмових звернень громадян.
  •  184 звернення на особистому прийомі до селищного голови, його заступника та секретаря селищної ради.

        Найбільш актуальні питання, які відображаються у зверненнях громадян, за цей період звернулося: по земельних  відносинах - 401,  по наданні одноразових грошових допомог – 138, по зрізанню дерев – 4, на погодження режиму роботи торгівельних точок – 3, про державну реєстрацію народження ,  смерті та шлюбів – 255, заяв та скарг – 32, в яких порушувалось питання  про освітлення та ремонту доріг, по встановлення меж земельних ділянок,47 одиноким пенсіонерам та одиноким інвалідам селища Ланчин надаються послуги вдома   робітниками відділу соціального захисту, охорона здоров’я.

        Відповідно до наданих заяв та сформованих пакетів документів надано допомог мешканцям громади.

На особливому контролі знаходяться звернення громадян, що надходять з державної установи „Урядова гаряча лінія” – 19 звернень, які відпрацьовані, на всі 19 звернень надано відповіді.

Також у 2020 році планується забезпечити прийом електронних звернень громадян до посадових осіб через офіційний сайт Ланчинської громади lanchynska-gromada.gov.ua, де мешканці громади будуть мати можливість у зручний для них час залишити своє електронне звернення до сільського голови та до інших посадових осіб Ланчинської селищної ради.

Слід зазначити, що всі звернення, які надходять на адресу Ланчинської селищної ради ОТГ уважно розглядаються. Викладені факти ретельно перевіряються, докладаються зусилля до вирішення порушених у зверненнях питань.

Особливу увагу керівництво виконкому зосереджує на невідкладному та якісному задоволенні законних запитів громадян, на недопущенні надання необґрунтованих відповідей.

Питання організації роботи зі зверненнями громадян перебуває на постійному контролі керівництва Ланчинської ради.

Виконавчий комітет Ланчинської селищної ради і надалі буде забезпечувати якісний розгляд звернень громадян, оперативно вирішувати порушені громадянами питання, відповідно до вимог чинного законодавства.